29 de juny de 2015

Assemblea-trobada Educació Especial Personal Laboral, Girona divendres 3 de juliol a les 11h (Locals CCOO)

Benvolgudes, benvolguts,

Us convoquem als locals de CCOO per tal de compartir i poder fer una trobada amb les persones que us dediqueu a l’Educació especial dins del departament d’ensenyament. Aquesta assemblea/trobada està adreçada a les educadores i educadors d’EE i a les auxiliars amb contracte laboral. (personal laboral)

Últimament el departament està convocant meses tècniques (reunions amb els sindicats) per tal de tractar temes relacionats amb el vostre sector. A partir d’aquests documents el departament elaborarà un nou Decret, per tal de regular l’educació especial.

També us facilitarem els documents per a la gestió i organització de centres, així com la informació de tot el que s’ha estat treballant fins ara.

Us hi esperem!

Lloc: Sindicat d’Educació CCOO, 5ena planta

Miquel blay, núm 1 Girona

Hora: a les 11h del matí

Dia: Divendres 3 de juliol de 2015

MÉS INFORMACIÓ

ensegirona@ccoo.cat

972 48 33 25 / 972 48 33 26

Estarem al vostre servei tot el mes de juliol, tancarem les tres primeres setmanes d’agost i tornarem a obrir la última setmana d’agost.