21 de maig de 2015

Dimecres 20 de maig: concentració a Girona en memòria del company Abel Martínez Oliva amb la presència dels sindicats CCOO i ASPEPC-SPS

Dimecres 20 de maig, a les 09.20h del matí hem fet un acte a les portes del Departament d'Ensenyament a Girona en memòria del company Abel Martínez Oliva.

Hem estat presents membres de la comunitat educativa i dels sindicats CCOO i ASPEPC-SPS.

EXIGIM LA PROTECCIÓ DEL PROFESSORAT

FOTOS. A L'ACTE A GIRONA HEM ESTAT PRESENTS CCOO EDUCACIÓ i ASPEPC-SPS A LES 09.20 H DEL MATÍ DEL 20.05.2015

PREMSA

DIARI DE GIRONA 21.05.2015

EL PAÍS 21.05.2015

Els professors demanen “recursos i reflexió” per prevenir agressions (+)

En col·laboració amb el Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE), l'acte ha pres el to de "protesta i demanda" de més recursos per prevenir agressions físiques i verbals a mestres, segons ha explicat a Europa Press el representant de CCOO a Girona, David Pérez. El portaveu sindical ha destacat que la mort del professor lleidatà, que es trobava fent una substitució a l'IES Joan Fuster de Barcelona, "no és un fet aïllat", i ha acusat Ensenyament de voler tapar la qüestió dient que la víctima és el nen i invisibilitzant el professor mort.

En aquesta línia, el manifest assenyala: "No podem passar de llarg, ni fer com si res. Sembla com si la Conselleria d'Ensenyament hagués fet tot el possible per mantenir-ho en l'oblit i llançar un bombardeig mediàtic per aïllar la seva mort de la degradada situació social en què vivim, argumentant que havia estat un cas excepcional, un accident imprevisible".

BTV NOTÍCIES 21.05.2015

Els sindicats d’ensenyament homenatgen Abel Martínez, un mes després de la seva mort (+)

EUROPAPRESS 21.05.2015

Concentración unitaria un mes después de la muerte de Abel Martínez (+)

CATALUNYAPRESS 21.05.2015

Desenes de professors es concentren un mes després de la mort d'Abel Martínez (+)

TELECINCO 21.05.2015

Decenas de profesores se reúnen en una concentración un mes después de la muerte del docente de Barcelona (+)

A LA CONCENTRACIÓ D'HOMENATGE A GIRONA hem estat presents membres de la comunitat educativa i dels sindicats CCOO i ASPEPC-SPS

Dissabte, 13 de juny, 18h Participació en convocatòria del MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa)

• PER LA DIGNITAT I EL RESPECTE A L’EDUCACIÓ

20 d'abril de cada any
  • JORNADA DE LA DIGNITAT EN L’EDUCACIÓ
  • Proposta de convertir a partir de l'any vinent el 20 d'abril en la jornada per la dignitat en l'educació.