1 de març de 2015

CCOO es consolida com a segona força en el personal docent no universitari a comarques gironines

El passat 26 de febrer van tenir lloc les eleccions sindicals en l’ensenyament públic no universitari.

CCOO obté representació en la junta de personal de Girona i a les de tota Catalunya.

L’abstenció s’incrementa i és un dels aspectes més preocupants. A comarques gironines ha estat d'un 66,68%.

Prop d'un 5% del vots son vots en blanc, vot que ja va tenir importància en les anteriors eleccions i en aquestes s’ha consolidat.

Un cop fet l’escrutini de totes les meses electorals de Girona, CCOO obté un total de 9 delegats/des.

CCOO AGRAEIX LA PARTICIPACIÓ

CCOO agraeix la participació i el suport a les seves candidatures a tots i totes el treballadors que han anat votar.

Per segona vegada s’han fet eleccions en 10 àmbits electorals. Un primer pas per aproximar la representació sindical als centres de treball. El sistema encara obsolet de representació dificulta la visibilitat del treball dels delegats i delegades. CCOO continuarà treballant per afavorir la participació del conjunt del professorat en les decisions que els afecten.

CCOO volem agrair especialment el treball als apoderats i apoderades, així com les del equips directius del centres que han prestat la seva col·laboració per garantir el procés electoral.

Els delegats i delegades escollits ens comprometem a partir d’aquest moment a treballar
amb tota la força i compromís necessari per defensar i recuperar els drets laborals i salarials de les persones a les que representem, tot promovent la informació, l’assessorament, la consulta i la mobilització sempre que calgui. Amb la nova representativitat sorgida d’aquesta eleccions emplacem al departament d’educació a establir un clima de diàleg que permeti recuperar drets i millores que han sofert retrocés en l’últim període , així com a plantejar quines seran les polítiques de personal que permetran millorar les condicions laborals i professionals del conjunt del professorat.

Moltes gràcies.