13 de febrer de 2015

Girona: assemblea d'afiliació del personal laboral del Departament, divendres 20 de febrer a les 18h, seu de CCOO

Un cop més ens trobem a les portes d’unes eleccions sindicals del personal laboral del Departament d’Ensenyament. Com sabeu, tenen lloc cada 4 anys, les eleccions són el procés legal per tal d’escollir les persones que seran les delegades i delegats de personal i obtindran la representació legal d’aquest col·lectiu en les diferents categories que el conformen.

Com a persona afiliada a CCOO et demanem la teva participació activa, en la mesura del possible, d’una banda difonent entre les companyes i companys del teu centre els valors de serietat i compromís que, des de sempre, han marcat la nostra actuació així com la defensa de tots els col·lectius de treballadores i treballadors.

El treball diari i la informació necessària i útil sobre la nostra presència en els diferents àmbits de negociació han marcat i seguiran marcant la trajectòria de les persones delegades de personal de CCOO.

Tal com recullen els Estatuts de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, CONC, les candidatures pels diferents processos electorals, han de ser aprovades pel conjunt de persones afiliades al sector, és per això que et convoquem a l’assemblea d’afiliació a Girona, el proper:

20 de febrer a les 18 h de la tarda a la cinquena planta del Carrer Miquel Blay, núm. 1 de Girona.

Aprofitarem per parlar de temes d’actualitat :

 Pagues extres del 2012,13,14 i 15

 Evolució de la mesa tècnica d’Educació Especial

 Problemàtica de les beques a les llars d’Infants

 Oferta pública, borsa de treball, jubilacions parcials.

T’hi esperem!

La teva participació és necessària!

Personal Laboral Comarques Gironines
Eva Masmiquel i Júlia Colomer