23 de novembre de 2014

CCOO amb els treballadors de Panrico. Roda de premsa al Parlament.

CONTINUA LA LLUITA!!!!

CCOO ja ens vàrem posicionar a favor dels treballadors i treballadores de Panrico i la Intercomarcal Sindical de CCOO a Girona va redactar en el seu moment una Resolució de suport que ja vàrem publicar en aquesta web:

Aprovada Resolució a la Unió Intercomarcal

SOLIDARITAT AMB ELS TREBALLADORS DE PANRICO

LA COMISSIÓ EXECUTIVA DE LA UNIÓ INTERCOMARCAL DE CCOO DE LES COMARQUES GIRONINES, APROVA LA SEGUENT RESOLUCIÓ:

Tota la nostra solidaritat amb la lluita dels treballadors i treballadores de Panrico.

Els treballadors i treballadores de PANRICO a Santa Perpètua de la Mogoda porten en vaga Indefinida des del 13 d’octubre. Un autèntic exemple de cara al conjunt del moviment obrer.

La comissió executiva de la Unió Intercomarcal de CCOO de les comarques gironines manifesta tot el suport i solidaritat amb els treballadors/es de PANRICO de Santa Perpètua en vaga indefinida contra el pla d'acomiadaments i rebaixes salarials que els vol imposar la patronal, i que a més s'acarnissa especialment amb la fàbrica de Santa Perpètua per estar defensant els seus drets amb aquesta lluita que constitueix ja un exemple de dignitat per a tots els treballadors/essobretot en aquest context de xantatge permanent per part de les multinacionals i dels grans grups econòmics i financers.

Des de CCOO de les comarques gironines volem expressar el nostre compromís a estendre la vostra lluita.
Caixa de resistència:  número de compte és: 2100 3161 38 2200094458.

CARTELL de l'acte que es va fer dijous 30 de gener de 2014, a les 19h, a la Sala d'Actes de CCOO a Girona.