15 de setembre de 2014

Campanya "Llança-hi un ou", curs 2014-15. Joc Interactiu: fotos, vídeos, premsa,...

JUGA AQUÍ... On vols llançar l'ou?...

URL DEL JOC: http://bit.ly/oumur
URL alternatiu (si no funciona l'anterior): http://bit.ly/ou-mur2

Aquest espai en permanent construcció pretén ser el lloc on abocar totes aquelles accions reivindicatives que s’aniran fent a les comarques gironines.

Des de CCOO Educació Comarques Gironines, sota la campanya de LLENÇA-HI UN OU,  hem apostat per fer una lluita sostinguda durant tot el curs per denunciar tots els aspectes que agredeixen a l’EDUCACIÓ tant a nivell social, econòmic, laboral…

Volem que es visualitzi la nostra indignació. Per això et proposem “LLENÇA-HI UN OU”. Llença un ou a la LEC, a la LOMCE, a les retallades, al Decret de Plantilles i de Direccions, a la Privatització del sistema, a la no cobertura de les substitucions des del primer dia, a la precarietat laboral dels substituts i interins, a la jerarquització dels centres… Motius en tenim molts i juntes podem treure l’escola al carrer, fer que el debat sobre l’EDUCACIÓ s’extengui més enllà dels òrgans d’uns polítics sords, no podem defallir, tenim l’obligació com a docents de provocar canvis necessaris per la salut de la nostra societat. El futur és a les nostres mans.

Aquest punt de recollida de tota la indignació vol ser una manera de publicitar les nostres reivindicacions, però també un lloc on compartir experiències i conèixer les properes accions.

Així que us convidem a vosaltres mestres, professorat, escoles, instituts, universitaris, vetlladores, monitores, pares i mares i a TOTA la COMUNITAT EDUCATIVA a participar
enviant-nos fotografies o vídeos de les accions empreses a ensegirona@ccoo.cat

En aquest enllaç trobaràs idees. +RECURSOS

L’equip de les Comarques Gironines de CCOO ja hem començat. El 15 de setembre vam manifestar la disconformitat amb la implantació de la LOMCE fent un acte impactant i mediàtic davant dels Serveis Territorials de Girona. Ha estat un inici de la campanya LLENÇA-HI UN OU on ens hem fet sentir als diferents mitjans de comunicació.

Junts i juntes podem fer el canvi! Per una EDUCACIÓ PÚBLICA i de QUALITAT!

CLICA SOBRE LA IMATGE SEGÜENT I JUGA ONLINE A LLENÇAR-HI OUS (CONNECTA ELS ALTAVEUS PER SENTIR LA GALLINA!!!!)