2 de juliol de 2014

Estada sociocultural i vacances solidaries al Nord del Marroc, setmana del 29 Juliol al 6 d´Agost .

L'Associació ECCIT, en col·laboració amb la fundació Pau i Solidaritat de Comissions Obreres, i la Federació d'Ensenyament de CCOO organitza una estada sociocultural  i vacances solidàries al Nord del Marroc, la setmana del 29 Juliol  al 6 d´Agost .

Aquest tipus de viatge va més enllà del turisme habitual i proposa fer una aproximació cultural per combatre la xenofòbia i el desconeixement envers la cultura marroquina del Nord del Marroc, en tant que país veí i lloc d'origen de molts dels nostres conciutadans/es. i també la nostre estada es per passar molt bones vacances entre nou amics i establir nous amistats molt interessant  en el món social, cultural, i artístics del Marroc

Aquesta iniciativa és una oportunitat per conèixer la realitat social, política i cultural del Marroc, així com per interaccionar i crear lligams amb la societat civil, sindical i el seu teixit associatiu i artístic

A banda de la visita a les ciutats Morisques: Fez, Xauen, Tetouan, Tanger, i Asila, entre les activitats programades hi ha unes trobades culturals, socials, una trobada amb una representació de la societat civil i el món del Art. també vistes a escoles costaneres, trobada amb professors de alla i altres activitats lúdiques (MIRA EL CARTELL)
A més, tenim tots el temps lliure per gaudir amb les platges i cascades del Nord del Marroc.

Les places són limitades i el cost total de l'estada s'ha establert sense cap ànim de lucre, és a dir, us oferim un viatge solidari.

Us adjuntem el cartell, el díptic informatiu del programa i les orientacions per fer la inscripció.
Per a més informació, truqueu al tel. i whats app - 657317340 (Yasser)/ 659195920 (Cristina)