8 de maig de 2014

Viatge sociocultural Marroc: " Merrakech Sawira i Uzud ", Places limitades!

L'Associació ECCIT, en col·laboració amb la fundació Pau i Solidaritat de Comissions Obreres, organitza un viatge sociocultural a Merrakech-Sawuira i Uzud , la setmana del 22 al 27 de juny .

Aquest tipus de viatge va més enllà del turisme habitual i proposa fer una aproximació cultural per combatre la xenofòbia i el desconeixement envers la cultura marroquina amazigh i africana, en tant que país veí i lloc d'origen de molts dels nostres conciutadans/es.

Aquesta iniciativa és una oportunitat per conèixer la realitat social, política i cultural del Marroc, així com per interaccionar i crear lligams amb la societat civil i el seu teixit associatiu.

A banda de la visita d'ambdues ciutats, entre les activitats programades hi ha una visita oficial a l'Ajuntament de Merrakech per conèixer la gestió cultural de la ciutat, una trobada amb una representació de la societat civil , i una altra trobada amb la cooperativa i Cambra d´Artesania de Merrakech. A més, durant l'estada, hi haurà visites socioculturals, senderisme i altres activitats lúdiques.
Les places són limitades i el cost total de l'estada s'ha establert sense cap ànim de lucre, és a dir, us oferim un viatge solidari.
Us adjuntem el cartell, el díptic informatiu del programa i les orientacions per fer la inscripció.
Per a més informació, truqueu al tel. i whats app - 657317340 (Yasser)